2012. december 2., vasárnap

FAB TESZT!


Advent első vasárnapja van, szeretnék kedveskedni az olvasóknak egy olyan energiaitallal, amit még nyáron vettem meg, eléggé borsos áron. Hajdúszoboszlón vettem a strandon, és említette az eladó, hogy nagyon finom és természetes energiaitalt vásárolhatok meg. Az illata intenzíven trópusos, ez fel van tüntetve a dobozon is egy piros matricával. Első kortyra nagyon összehúzta a számat, iszonyatosan savanyú de egy pozitívum van benne...Sok ízt lehet érezni külön külön, szinte egymás után jön a: narancs, mandarin, citrom, áfonya, guarana... egyébként megemlítésre méltó, hogy szép narancssárgás az ital. Sokáig lehet érezni a fanyar utóízét a korty lenyelése után. Igaz, hogy eltér a megszokott tutti-frutti íztől, de nagyon tetszik ez az ízvilág, még ha nem is annyira finom...

Doboz kinézete: Már régen magával ragadott a desing, nem is tudom hol láttam az italt, de mindig venni akartam belőle legalább egy darabot. Viszonylag egyszerű a doboz elrendezése/doboz kinézete. Piros alapon, fehér írásokkal figyelemfelkeltő a termék. Bár, annyira nem tetszik a betűstílus de mégis magával ragad ha elolvassa az ember... Plusz egy fekete sast is észre lehet venni a doboz tetején.
 +érdesség, hogy a monogramomat is felfedeztem rajta... (KL)

Koffein: 28mg/100ml
Taurin: 600mg/250ml

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése