2012. december 9., vasárnap

Buffalo TESZT!


Advent második vasárnapja van. Hétvégén kint voltunk Bécsben, megnéztük az Adventi vásárt, és sikerült pár italt megvennem. A Buffalo-t egyik osztrák gyűjtővel cseréltem, sikerült egy személyes cserét leszervezni 500km-es távolságból. Külön köszönet illeti a türelméért: Thomas M. Schausi Schausberger-t

Amikor az italt kibontottam érezni lehetett a málna illatát egy rövid ideig. Az ital színe szép piros, legalább nem a megszokott sárga. Íze a terméknek nagyon finom, málna és vörös áfonya ízt vélek felfedezni. Az utóbbi picit fanyar, de sokat "tompít" a málna édeskés ízvilága. A Buffalo nem tartalmaz koffeint, ez kinek előnyére válik, kinek nem... örültem, hogy megtudtam kóstolni a terméket, és szintén örültem, hogy személyesen találkozhattam egy ausztrál gyűjtővel!

Doboz kinézete: Lila és pár rózsaszín csíkkal tetszik a design, középen a "mérges" bika is egy kiváló logó, persze az alján is találhatunk egy Junior (gyermek) feliratot, és vele együtt egy bikát. Emlékeztet valamilyen szinten a cowboy-os filmekre a dobozka, a felirat is eléggé "westernes" hangulatú.

Koffein: nincs

              Hasonló tesztet ide kattintva olvashattok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése