2012. november 8., csütörtök

Hell IceCool Limited Edition TESZT!


 Végre megkóstolhattam a várva várt limitált kiadású Hell Icecool energiaitalt! Külön köszönet illeti barátomat, és a barátnőjét, hogy eljuttatták hozzám! Megtévesztően zöldalmás illatot éreztem kibontáskor, új "mintát" vettem és tapasztaltam hogy kivivel van dolgunk. Eltalálták az italt, nagyon ötletesnek találom az új ízvilágú terméket, érződik rajta a friss kivi karakteres íze... egyszóval nagyon finom! Mintha friss kivit turmixoltunk volna össze Hell energiaitallal. Utóíze, finom selymes tutti-fruttis, egyébként kellően édes és egy "pettyet" de csak egy nagyon picit savanykás a végénél.

Ital színe: zöldes sárgás, egyáltalán nem megszokott színű... megtévesztő nagyon, mert a fény felé tartva, szinte erőteljesen zöldes...

[ Kevés ital van a pohárban, mert barátnőm megitta szinte mindet ;) ]

Doboz kinézete: A megszokott piroshoz képest nagyon extrém, és nagyon eltérő... Mondhatjuk teljes igazsággal, hogy befagyott a pokol elég rendesen! Nagyon tetszik az új kinézet az eddigiekhez képest,  pozitívum, hogy el lett látva fehér alapon jégheggyel. Plusz újdonság, hogy kék a nyitófül! Egyébként a nagy kedvencem a régi "lángnyelves" dobozka...

Koffein: 32mg/100ml


[ Egy kép a gyűjteményről... hamarosan bővül a lista, nem csak ezzel a darabbal. ]

4 megjegyzés:

  1. A hell wisky és vodka italt gyártják még?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem gyártják... felfedezhető még 1-2 helyen de csak a vodkás verzió... ez nem tudom miért lehet... lehet raktáron maradt.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is :-( Én sajnos még egy éve sincs hogy gyûjtöm a dobozokat, így elég sokról lemaradtam.

    VálaszTörlés
  4. ex-gyűjtőknél megtalálható... biztos van valaki, aki eladja a dobozait.

    VálaszTörlés