2012. november 18., vasárnap

Burn Coffe Energy Drink


Mostanság sok hazai energiaitalt meg kellet innom, mert az üres dobozok külföldi cseréiben voltam érdekelt. Ezért is volt az inaktivitásom. De felhívtam mindenkinek a figyelmét, hogy várható egy extra újdonság... szóval nem is húzom tovább az időt itt a teszt:

Ez a spanyol Burn nem a megszokott vegyes gyümölcs ízzel rendelkezik, sőt egyáltalán nem  hasonlít erre az ízvilágra, ezt már az elején leszögezem.

Az ital kibontásakor felfedezhető a kávé aromája. Első kortyra pedig nagyon finom édeskés, szerintem jól eltalálták az arányokat. Érződik rajta a finom friss tej, ami 35%-ban képviselteti magát, és a kávé különleges aromája is ínycsiklandozó. Nem zaccos, hanem meglehetősen különleges és finom ízkombináció ez. Szóval nagyon jó az összetétele, különösen a selymes, krémes elegy. Már ittam egy másik energiaital gyártótól, ilyen kávés újdonságot, de az nem volt ennyire finom, az túl vizezett volt...(hamarosan teszt róla is)

Minden kortyát kiélveztem az italnak, imádom a különlegességeket!
Doboz kinézete: A hagyományos Burn design első látásra felismerhető a dobozon: logó, betűstílus, betűméret. Azonban az is  feltűnik egyből, hogy nem egy hagyományos energiaitallal állunk szembe, hiszen a doboz színe árulkodik róla. Ránézésre egyből egy nagyon kellemes, tejeskávé jut eszünkbe.
Az eddigi legszebb doboz számomra, persze az örök kedvencemet, Burn Day-t nem előzi meg.

Koffein: 32mg/100ml
Taurin: 0,38%

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése