2012. október 19., péntek

Rockstar Recovery TESZT!

Az utolsó Német tesztről lesz szó a mai napon picit megkésve... Vártam már az újdonságot mert nem sok Rockstart ittam, szinte csak az "Original" nevezetűt...(fekete) Nagyon nagy meglepetés ért mikor kibontottam. Érződött a friss limonádé illata a dobozból és kiöntöttem a pohárba, észrevettem, hogy nem SZÉNSAVAS, és persze az ital színe is átlátszó. Nem is foglalkoztam a dobozzal, hogy mit tartalmaz mit nem, úgy voltam vele kaptam barátomtól, "de majd megiszom egyszer". Később lettem rá figyelmes, hogy a doboz alján látható a "lemonde" felirat. Szóval az íze limonádés, pontosabban első megízlelésre édeskés és utána érződik a savanykás íz. Nem tudom mennyi volt az itóka, de biztos drága, mert benzinkúton vette barátom. Itthon pár hozzávaló segítségével Én is tudok ilyet létrehozni... Szerintem nem nagy szám ez a verzió a Rockstartól, egy "próbát" tesztet azért megért.

Doboz kinézete eltért a megszokottól, mert egy sárga színűről van szó, ami figyelemfelkeltő. Szépnek szép máskor jobban megnézem "mire számíthatok".

Koffein: 32mg/100ml
Taurin: 0,04%

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése