2012. október 12., péntek

Power Up TESZT!

Már meg sem említem, hogy Német energiaital, mert úgy döntöttem, hogy jó pár napig CSAK Németországi italokat fogok tesztelni!  Összeszámoltam és vár rátok 7db teszt! A Power Up dobozt, már 2 éve megkaptam egy kedves ismerősömtől pontosabban Görögországból. Sajnos, nem tudtam akkor megkóstolni pedig nagyon kíváncsi voltam rá. De eljött ez a nap is, mikor a kezembe foghatom a dobozt, és önthetem ki a poharamba az italt...  Felbontáskor éreztem, hogy meglepetést fog okozni, mert a tutti-frutti illaton kívül mást is felfedeztem. Kóstoláskor pedig nagyon szénsavasnak véltem az italt, mintha szódát öntöttem volna ki. Jó pár megízlelés után összhatásában tutti-fruttis, de "olyan eper" utóízt vélek felfedezni... (csodálkozom Én is) Máshoz nem tudom hasonlítani ezt az ízt... Megérte várakozni az italra, eltudnám viselni a boltok polcain ezt a remek terméket. Ital színe szokásos sárgás.

Doboz kinézete kevésbé vonzott mint maga az ital. Semmi különlegeset nem véltem felfedezni, max az "atommolekula" jeleinek útjait.

Koffein: 30mg/100ml
Taurin: 0,38%

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése