2012. október 29., hétfő

Non Stop 500ml TESZT!

Kicsit elhanyagoltam manapság a tesztek írását, mert szerveztem a cseréket és beszereztem pár új italt, természetesen telin! Ígérem, hogy hiányosságomat pótolom!  Szóval most egy Non Stop 500ml-es energiaitalt teszteltem barátommal, aminek nagyon kellemes citromos illata van és persze kis időre elfelejthettük a tutti-frutti ízt. Kóstoláskor pedig mindketten szinte egyre gondoltunk, mert nagyon hasonlít a Fanta narancs ízvilágára. Színre pedig majdnem ugyanaz, mert ennek is narancssárgás. Szóval az íze finom kellemes narancsos, érezhető benne minimálisan a citrom aroma és nem szabad kihagyni a mangót sem. Végül is ilyen arányban sorolnám őket: Narancs: 80% Citrom 15% Mangó pedig 5%

Finom frissítő italt fogyaszthattuk, még így a hideg időben is jól esett..

Doboz kinézete jobban tetszik így 500ml-es kiszerelésben mint a 250ml-es. Bár továbbra is egyszerű kinézettel rendelkezik, bár a zöld szín számomra jobban bejön mint a kék.

Kíváncsi vagyok a többi ízvilágra is...! 

Koffein: 170mg/500ml
Taurin: 2000mg/500ml

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése