2012. október 8., hétfő

Interjú az eital.blog.hu tulajdonosával

 Régebben felkértem egy interjúra az eital.blog.hu tulajdonosát nicknevén Serrint! Mindig folyamatosan követtem a bejegyzéseit, hiszen mindig aktív munkát olvashattunk.

Szóval riportalanyom Ferenc, aki régen gyűjtötte a dobozokat, és tesztelte őket folyamatosan.

Tovább kattintva olvashatjátok a riportot!


- Szervusz Ferenc, akik nem ismernének kérlek mutatkozz be, és írj magadról pár szót.

 Czigler Ferenc vagyok, magamról csak annyit szeretnék írni, hogy informatikával foglalkozom.

- Mikor döntötted el, hogy a blogod energiaitalokkal fog foglalkozni, és persze kitől kaptál "ihletet"?

Igazából egy picasaweb galéria volt kezdetben, amibe terveztem beleírni a részleteket és utána jött az ötlet, hogy inkább egy blogot kezdek el.
Barthezz blogja főleg (http://www.playdome.hu/blog/barthezz), de az akkori, 2010-ben működő blogokból mindből merítettem ihletet. Ebből össze tudtam rakni, hogy mit is szeretnék látni a sajátomban.


- Összesen hány darabból állt a gyűjteményed?

Kb. 450 lehetett volna összesen, ha nem szabadulok meg a dobozoktól folyamatosan csere útján.

- Egyébként mikor és miért kezdtél el energiaitalokat gyűjteni? Miért nem kezdted el a sörös dobozokat gyűjteni?

2010 tavaszán. Éppen nagyon "ráértem" és szerettem már akkor is az energiaitalokat és jó hobbinak tűnt, meg érdekeltek is a különböző ízek. A sörökre meg egyértelmű a magyarázat: nyáron szoktam inni citromos, alkoholmentes, vagy alacsony alkoholtartalmú söröket, de amúgy nem szeretem.

- Melyik volt a kedvenc italod, amivel maximálisan meg voltál elégedve?

XL összes (abból még a cukormentes is jó), Adrenalin, Burn különböző változatai, és a Go Fast. Az utolsó elég drága, de szerintem a legfinomabb tutti-frutti ízű ital.

- Melyik számodra a legkülönlegesebb doboz ami nagyon közel áll a szívedhez? És amit nem adnál oda semmi pénzért?

Mostanra 6 dobozom maradt csak, de ezek is csak azért, mert nem cserélhetem el őket. A legkülönlegesebb számomra a 9mm volt.

- Hol tároltad ezt a sok doboz? Mert mindenkinek véges a helye, elsősorban magamra gondolok, hisz már Én sem tudom hova tegyem őket.

Kezdetben elfértek a szekrény tetején egymás mellett, de később nagyobb papírdobozokból kialakított tálcákban. Mostanra a 6 dobozt elhelyezni már nem okoz gondot.

- Az évek alatt voltak gondok, és konfliktusok az energiaitalos doboz gyűjtögetéssel?

Nejem szerint néha túlzásba vittem, de mivel ő is szereti az energiaitalokat, így ebből nem volt gond igazán.

-  Véleményed szerint mennyi pénzt ölhettél bele a gyűjteményedbe?

Sosem számoltam, de biztos nem keveset. Ezt én nem pénzben nézem, mert hobbiként nem a pénz számít, hanem maga a vele eltöltött kellemes idő.

- Szabadidődben szoktál még olvasni energiaitalokkal foglalkozó blogot vagy esetleg oldalt?

RSS olvasóval sok blogot is figyelek, meg így olvasom is őket természetesen.

- Későbbiekben várható még tőled blog bejegyzés? Vagy csak a "gyűjtők topikjába" írsz néha pár sort?

Ha valami nagyon különlegesre akadok, vagy ismét külföldön járok és onnan hozok haza ritkaságot, akkor elképzelhető, hogy írok róla rendesen is.

- Egyébként az eitalon kívül van más blogod?

Jelenleg az egyetlen aktív blogom a http://ecigiblog.blog.hu. Elektromos cigaretta a téma benne.


- Köszönöm Ferenc, hogy válaszoltál a kérdéseimre! Sok sikert a továbbiakban, és sok látogatót a másik blogodra!

Köszönöm és szívesen válaszoltam a kérdéseidre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése