2012. október 6., szombat

Fresh TESZT!


Egy nagyon kedves ismerősömtől nemrég kaptam ezt az italt, nagyon hálás vagyok érte! Ezzel a "márkával" még nem találkoztam kis hazánkban, és gyűjtők képeinél sem láttam. Kibontáskor hirtelen mentolos illatot éreztem, de utána csak a tutti-fruttit. Mindezt követte a szokásos "sárgás" színű "lötty". Így torokfájásra ideális volt megkóstolni az italt, mert nagyon savas, és savanyú egyben. Ha az ízlelőbimbóim nem csalnak, akkor még lehet érezi a karamell gyengéd ízét, de ezt csak akkor lehet érezni, ha nagyon odafigyel az ember... A tutti-frutti ízvilág eltűnik szinte az első kortynál, és továbbra is erőteljesen savanykás. Ha nem rendelkezne az utóbbi feltételekkel, akkor még díjaznám is a terméket.

Doboz kinézete egyszerű, de mivel új, így érdekesnek is mondható. Hasonló tulajdonságokkal rendelkezik az Imola energiaital is, szinte megegyeznek a betűtípusok is.

Koffein: 32mg/100ml

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése