2012. október 6., szombat

Buldózer TESZT!



Buldózerből már sok fajtát ismerhetünk, de ez még nagyon újdonságnak számít. Reál üzletláncból vettem a terméket kemény 99Ft-ért. Az ember egyből arra gondol, hogy 99Ft-ért milyen élményben részesül ha megissza az italt... Nekem is végigfutott az agyamban, hogy felér majd a Coop Energiaitaléhoz az íze stb... Kibontáskor, szinte a doboznak az alumínium illatát lehetett érezni, első kortyra pedig mondanám savanyúnak mint egy finom és sima tutti-frutti ízűnek. Fénykép készítésekor is észrevettem, hogy a megszokott sárgás színhez képest, ez valamennyivel világosabb és arra gondoltam, hogy fel lehet vizezve.... Szóval 99Ft-ért olyan "élményben részesültem" amit nem nagyon szeretnék, hogy előforduljon sokszor.
Savasnak mondanám, nem is lehet érezni a tutti-fruttit csak minimális szinten, savanyúan el van rontva az ital...

Doboz kinézetéről ne is beszéljünk, mert a régebbi dizájn jobban megfogott, és jobban tetszett. Szerintem nem jól gondolta át a BUSZESZ Zrt, hogy ezzel hamar sikert arat. Nagyon nem kellett megerőltetni magukat, hogy ezt a doboz kinézetet megalkossák. Túlságosan leegyszerűsített stílusról van szó. A "tolólapos" kinézet sokkal jobban bejött... (kép lent) !

Koffein: 32mg/100ml


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése