2012. október 12., péntek

Adrenalin Sour Cherry TESZT!

Kedves barátomtól kaptam az italt méghozzá az zöld alma "testvérével" együtt. Amit nagyon sajnálok, hogy a nagy nyári szezon után kapható a termék, méghozzá elég lassan "csordogál" a boltok polcaira... Aminek viszont örülök, hogy nagy dobásnak számít a termék, mert az Adrenalin energiaital még nem vágott bele ilyesmibe, hogy eltérne a megszokott tutti-frutti ízvilágtól és másban látna fantáziát. Amennyire vártam szinte annyira elszomorított felbontáskor...Mikor illatmintát vettem akkor éreztem a meggy illatot, de utána csalódtam.... Olyan ízt vártam mint a Márka meggy üdítőnek, viszonylag érezhető a meggyes íz de felhígított formában mondanám. Nem adja vissza azt az ízvilágot sajnos mint a Márka termék, pedig nagyon jó lett lenne. Hátha változtatnak ezen későbbiekben és egy finom verziót ismerhetünk meg.

Meggylé: 8% és ehhez hozzájárul a citromlé (1,5%) és végül a bodzalé (0,5%) Ami érdekesség, hogy édesítőszernek a stevia levél kivonat kapott főszerepet.

Doboz kinézete egyből szemet szúr mindenkinek, aki picit is kedveli az Adrenalin energiaitalt. A kék doboz már megszokott volt, és egyből csalogatóbb a piros szín. Amit hiányolok az egy logó vagy valami ábra, mint a kék Adrenalin dobozon lévő XXL felirat, és egy amerikai futballos játékos. Sajnos csak a doboz túloldalán vehetjük szemügyre a meggyes logót...

Koffein: 32mg/100ml

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése